Nasze Wartości
Nasza Misja
Zawsze wierzyliśmy, że możliwe jest stworzenie w Polsce Przychodni Medycznej, która standardami obsługi, wystrojem, wyposażeniem oraz poziomem lekarzy będzie konkurować z najlepszymi placówkami w Europie i na Świecie. Uważamy, że Pacjent musi poczuć, że czasy standardowych, państwowych przychodni dobiegły końca. Naszym zdaniem każdy pacjent powinien mieć dostęp do nowoczesnych i przetestowanych metod leczenia, szerokiego zakresu badań oraz wielu starannie wybranych Specjalistów. Właśnie dlatego powstała Przychodnia Progress Clinic.
Od zawsze czuliśmy, że musimy to zrobić!
Kierownictwo Przychodni Progress Clinic
Wartości w Progress Clinic
[su_row][su_column size=”1/2″]
[/su_column] [su_column size=”1/2″]
Przychodnia Progress Clinic powstała na solidnym podłożu. Została stworzona przy współpracy doświadczonych Lekarzy ze Specjalistą Zarządzania Jakością. Dało to podwaliny do ustanowienia Głównych Zasad Progress Clinic.
[/su_column] [/su_row]
-
Dać jak najwyższą jakość, w cenie na rynkowym poziomie.
-
Pacjent jest najważniejszy. Nie tylko jego Zdrowie, ale również jego osoba oraz jego czas. Każdy Lekarz musi przejść Autorski Specjalny System Rekrutacji.
-
Progress Clinic stawia nie tylko na Leczenie. Drugą ważną wartością dla nas jest Profilaktyka Zdrowia. Tylko połączenie obu tych działań może skutkować długoterminowym Zdrowiem u naszych Pacjentów.
-
Personel w Progress Clinic nieustannie się doskonali. To my wyznaczamy standardy obsługi Pacjenta.
-
Sprzęt w Progress Clinic jest na najwyższym europejskim poziomie. Dzięki temu nasi Lekarze Specjaliści trafnie stawiają diagnozy.
-
Słuchamy głosu naszych Pacjentów, szczególnie tych negatywnych. Dzięki temu możemy polepszać standardy leczenia i obsługi.
System Zarządzania Jakością
[su_row][su_column size=”1/2″][/su_column] [su_column size=”1/2″]W Progress Clinic prowadzimy System Zarządzania Jakością (SZJ). Opieramy się na dorobku takich systemów jak TQM, ISO oraz KAIZEN. Są to systemy zarządzania wykorzystywane przez największe firmy w Europie, USA, Japonii. Nasi menedżerowie są specjalistami w tym zakresie. To Progress Clinic wyznacza standardy.[/su_column] [/su_row]
Nigdy nie mylimy się 2 razy
[su_row][su_column size=”1/2″]
[/su_column] [su_column size=”1/2″]Prawdą jest, że każdemu zdarzają się wpadki. My rozwiązujemy problem systemowo.
Problem identyfikujemy, a następnie wprowadzamy zmianę w procedurze lub tworzymy nową instrukcję dla Personelu. Następnie szkolimy naszych Pracowników z każdej zaistniałej zmiany. Na tym, w skrócie, polega System Zarządzania Jakością. [/su_column] [/su_row]
Słuchamy Państwa uwag
[su_row][su_column size=”1/2″][/su_column] [su_column size=”1/2″]Wiemy, że nie każdy Pacjent, który ma uwagę, zgłosi ją bezpośrednio naszemu Personelowi.
W naszej poczekalni są anonimowe ankiety dla Pacjentów. Bardzo prosimy o konstruktywne słowo krytyki. Tylko w taki sposób możemy wciąż polepszać się dla Państwa.[/su_column][/su_row]
Gwarancja satysfakcji
[su_row][su_column size=”1/2″][/su_column] [su_column size=”1/2″]Ciągle się doskonalimy. Dlatego gwarantujemy Państwu, że odpowiemy na każdy zgłoszony do nas problem.[/su_column] [/su_row]